Friday, September 23, 2011

Laman Sosial : Kebaikkan @ Keburukkan

ape pendapat korg psl laman sosial yg ade skrg ni....mcm facebook, twitter n mcm2 lg....bnyk kebaikkan ke banyk keburukkan????pada pendapat aku la, aku x nafikan la pengunaan laman sosial 2 mmg bnyk kebaikkan nye....cthnye, aku dpt jmp blk kwn2 lame sekolah aku dulu...tau perkembangan kwn2 aku....n part paling aku suke dpt luahkan perasaan kat suami aku dlm laman sosial yg aku gune 2....hehehehheh....

so far, 2 je la yg aku amalkan dlm penggunaan laman sosial ni...xdela aku merepek2 dlm facebook....bergaduh laki bini pn nk cite 1 dunia....aibkan org sane sini....kutuk mengutuk org....n part yg aku paling "loghat" la ialah part nk g tido, kencing, mand, kentoti pn nk gtau semua org...hahahah...apela....

kot ye pn, xyahle nk citekan semua yg korang buat 2 kat semua org....x perlu rasenye....bnd2 mcm 2 boleh mendatangkan bahaya sebenarnye, terutama pada kaum2 wanita....

cthnyela, klu diorg sorg2 kat umah, dia pn boleh buat status kat facebook yg diorg sorg kat umah...xke, xpsl2 semua org tau dia sorg2...ntah2 ade perompak @ penyamun yg baca status dia, terus ade peluang nk msk rumah pompuan 2.....hehehehehh...btl x????

n pada laki bini yg gaduh2 tu....biasenye klu gaduh2 ni, si isteri yg lebih2 g gtau semua org psl diorg gaduh laki bini...perlu ke gtau semua org?????hhhmmmm...cite dlm bilik tido pn nk bwk keluar ke????berdosa la....bile dh mcm 2, xke sape2 yg bace status 2 akan ambik peluang utk memporak perandakan lg masalah diorg....btl x????n biasenye, keadaan akan jdk lebih teruk...percayelah....

So, aku harap, berhati2la dlm menggunakan laman sosial anda...dh mcm2 kes jenayah aku dgr yg membabitkan pengguna laman sosial...jgn cpt percaya kat org yg kt x knl, terutamanya wanita2 kat luar sana 2....


0 comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers