Tuesday, January 3, 2012

bile org Melayu cerdik.....

huh...mengeluh gak la aku nk post cite nie arini.....mau nye x???dh le aku nk cite psl org Melayu nie....org Melayu yg dilahirkan dgn kelebihan menjadi seorg yg cerdik....mcm cthnye, boleh dpt result SPM 17A1.....nk cite psl ape jdk ngan diorg skrg nie....

mmg aku x nafikan semua ibu bapa nk memiliki anak2 yg cerdik pandai...klu aku pn same...nk anak yg berjaya dlm dunia & akhirat....tp, klu pada mulenye aje anak2 tue semua berjaya & akhirnye xjdk ape....mcm mane tue????

bkn sorg @ 2 org yg mcm tue....cthnye, SUFIAH....pelajar yg diaanggap genius....belajar kat Oxford sblm umur 18 thn....tp, kesudahannye, kt dgr dia dh jdk pelacur skrg....

sorg lg, NURAMALINA...pelajar SPM yg dpr 17A1....dpt A1 dlm semua mata pelajarannye....smbg study kat oversea....tp, aku terbaca dlm blog org yg dia skrg dh "terlampau" sosial.....

sape lg....hah...yg terbaru, ARIFF ALFIAN....student Malaysia yg belajar kat Dublin...amek course medic lagi....skrg dh jdk gay..kawen ngan mamat mat saleh....masyaallah....

tue blom lg cite psl student2 UPSI yg buat rusuhan tue...dh le korg2 tue study lg bwh tanggungan kerajaan...korg blh plak buat hal ngan kerajaan....korg plak 2 kan bakal2 bergelar pendidik...yg akan mendidik anak bangsa kt....tp, klu perangai korg mcm nie...mcm mane tue????

xtaula sama ade ini mmg perangai diorg @ ade konspirasi yg nk menjatuhkan diorg semua...hehehe.....

0 comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers