Tuesday, April 17, 2012

al-fatihah, temanku....

innalillah.....2 jek yg dpt aku ucapkan pada ahli keluarga temanku ini...walaupun aku sebenarnye x berape knl dgn arwah, tp sbg sedara sesame Islam...aku cume mampu sedekahkan Al-Fatihah je pd arwah...

berita meninggal nye aku dpt tau dr fb sorg lg kwn aku....selidik punye selidik, rupe2nye arwah tue junior aku time kat kolej dulu...arwah gak pernah keje same tmpt ngan aku dulu...camne aku xleh nk perasan ek????hmmmm....arwah ade suami n sorg anak...rasenye x smpi sthn lg...camne la suami & kluarga dia terima semua nie...berat mata memandang, berat lg bahu yg memikul....

dr berita kematian dia nie, aku boleh simpulkan yg ajal maut tue x semetinye smpi pd kt waktu kt dh tua nnt...waktu muda tgh sihat2 pn kt boleh meninggal....jdk, kenelah kt perbanyakkan amalan soleh...jgn nk tunggu dh tua br nak sibuk beribadat.....peringatan nie pn utk aku gak....

semoga rohnya dicucuri rahmat & ditempatkan dikalangan org beriman....amin....

0 comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers