Tuesday, November 1, 2011

"DIA UNTUKKU"

arini aku tertgk tv9....ade 1 rancangan "Semanis Kurma"...tajuk dia "Dia Untukku"....aku rase rancangan yg aku tgk 2, rancangan ulangan.....tp, xkesahla...aku tgk gak sbb aku mcm suke plak dgr topik 2...hehhehe...

tetamu jemputan nye ialah Ustaz Ashraf (Imam Muda) n wife dia (Ustazah Husna)...suke aku tgk diorg suami isteri...sweet jek....hehhe...seronok jdk sweet couple mcm 2.....yelah kan pengantin baru la katekan...heheheh..

bile tgk diorg 2, terus aku berdoa supaya aku n family pn akan jdk mcm 2....jdk suami isteri yg soleh n solehah....dpt zuriat yg soleh n solehah gak...hidup sentiasa diberkati ALLAH....amiiinnn....


berbalik pada cite dia untukku 2....persoaalanye skrg ni...mcm mane kt nk tau yg dia tu mmg untuk kt?????hah...camne????mcm mane kt nk tau yg jodoh kt 2 ialah jodoh yg terbaik utk kt????mcm mane klu kt tersalah buat pilihan????m enyesal ke kt????


so, dlm rancangan tu td...Ustazah Bahiyah ade gtau...yg apebile dtg jodoh kt, kt buat le sembahyang Istikharah...mntk petunjuk dr ALLAH.....semoga ALLAh permudahkan jodoh kt.....insyALLAH, ALLAH akan beri petunjuk kat kt....


n pade yg tgh sibuk2 bercinte ni....ade pesanan utk korg gak....jage batas pergaulan....jgn ikutkan nafsu....jage diri baik2....ingat tu.....


oklah...aku pn xleh nk tegur lebih2...kang ade yg terasa pulak...heheheh....

0 comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers