Sunday, November 20, 2011

kenduri kawen - Jelebu

smlm aku g kenduri kawen member aku kat Jelebu....jauh gak la perjalanan nye...klu aku tgk map kat kad kawen dia...mcm dkt jek jaraknye...tp, masyaALLAH...jauh le sesgt....nasib baikla member aku 2 sendiri yg hntr kad kat umah...x pki FB jek...2 le sbb aku g gak....

sesat 2 toksah citela...mapnye mcm x btl jek...hehhehe...nasibla dlm kad kawen 2 ade 4 no phone org yg blh aku call....klu x alamatnye, mmg x smpi la kenduri kawen 2......hehheehhe...

akhirnye, selamat gak aku smpi umah pengantin walaupun dh kul 3.30 ptg...org dh kemas khemah dah...hahahha....nasib ade nasi n lauk lg....2 pn dh bnyk le lauk yg xde....so, sebagai balasan ktorg smpi lmbt, mkn je la ape yg ade..hehehehh....

anyway, congratz pd kawanku kerana slamat menjadi suami org...hihihihih....selamat pengantin baru....

0 comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers