Friday, May 11, 2012

ibu ke ayah???

biasenye, bile korg ade problem....pada sape korg bgtau dulu????hehehhe...mungkin bergantung pada jenis problem kot...klu problem yg membabitkan hati ngan persaan nie, maybe kt semua prefer gtau kat ibu dulu kot....n klu problem yg mebabitkan duit ni, of coz kt gtau ayah dulu kan????

tp, maybe lain gak kes klu seseorg tue lbh rapat ngan ayah dr ibu dia sendiri....so maybe problem yg berkaitan persaan nie diorg lg sng nk kongsi ngan ayah diorg....

mcm aku, aku lg suke sgt2 cite problem aku nagn ibu aku jek...x kesah le problem tue melibatkan ape jek...kadang2 pun bkn semua problem tue aku nk dia yg tlg sattlekan @ bg pendapat...tp, just nk dia dgr jek...sbb ibu aku mmg a very good listener....hehehhehe...

0 comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers