Thursday, February 9, 2012

ajar anak

hmmm...btl ke cara kt jaga anak selama nie????selalu persoalan tue ade kat dlm kepala aku nie.....bkn ape...tkt kt as a parent salah didik anak....klu btl carenye, xpelah....klu salah lak, mcm mane????

pada aku cara parents mendidik anak2 mereka adalah cara mereka sendiri....kt yg lain xblh nk pertikaikan cara diorg....as long as x mencederakan @ memudaratkan anak2, it's still ok....jgn le smpi nk membunuh plak anak2 tue....hehhehehe....

klu diikutkan time2 aku kanak2 dulu...lg lah teruk...ayah aku plak mmg jenis garang & serius jek memanjang....padanlah ngan title left. muda tue kat dia....bengis jek muke...aku & adik beradik lain mmg takut jek ngan dia....klu dipukulnye ktorg, bkn sikit2...mau ber"birat" badan sbb kene rotan...

hope ape yg parent2 kat dunia nie buat utk mendidik anak2 mereka menjadi manusia berguna akan terlaksana....walau ape care korg sekalipun....anak2 tue ibarat kain putih..kt lah yg kene mencorakkan diorg....

0 comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers