Friday, February 3, 2012

"bahasa rojak"

korg biase x dgr @ gunekan bahasa rojak...btl ke klu gune bahasa rojak nie x berape bgs utk kt????hmmmm...btl @ x terpulang kat setiap individu tue sendiri...

pd aku la, bahasa rojak nie aku selalu jek gunekan....bkn ape...klu nk speaking english nie 24 jam...mmg x lah...lg pn aku nie xdela terror sgt nk speaking2....sikit2 blh la..& sbb nk improve kan lg aku nye english...aku campur2lah ckp ngan bhs melayu....salah ke????at least aku cube nk perbaiki kelemahan aku...

lg2 klu utk student...kt mmg dh sedia maklum bahasa inggeris adalah subjek yg selalu student melayu dpt markah rendah...so, ape salahnye klu utk memperbaiki subjek bahasa inggeris tue....diorg start speaking ngan kwn2 diorg...campur2 pn xpe...lame2 terror la nnt...

tue pendapat aku lah...tp, terpulang kat korg utk menilai betul @ x pendapat aku nie....

0 comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers