Friday, February 17, 2012

bercinta lepas kawen

Mlm td kat tv9 ade rancangan "semanis kurma"....best gak topiknye....psl bercinta selepas kawen....korg ade tgk x?????

Aku igt dulu ade sorg member baik aku...time tue ktorg tgh study lg....dia pernah gtau aku yg klu smpi umur dia 30 thn & x kawen lg, dia akan suruh family dia jek carikkan....Hehehheh.....tp, dia dh pn selamat kawen ngan pilihan dia sendiri.....klu x mesti dia pn akan bercinta ngan suami dia lps kawen nnt....

Tp aku rase mmg sweet la klu bercinta lps kawen nie....hehehhe...lg2 klu si suami 2 btl2 usaha nk ngurat si isteri nye....Alah.....yg mcm dlm novel selalu tue.... Hehehe....kuat btl pengaruh novel aku nie....Whatever pn....semoga pasangan2 yg dh kawen nie akan sentiasa hidup dlm rukun & damai.....

0 comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers